DUBBEL!!!

Aldrig trodde jag att jag skulle få vara med om att tävla på dubbelvolt,!!:D det var ju liksom något som bara coola norrlandslaget gjorde!! Men det ser faktiskt ut som om jag måste ändra på denna uppfattning! för idag ställde jag 5 (eller kanske var det 6??) dubbelvolter irad till slät landning! TJOHOOOOOO!!! glaaaaaaaaaaaaaaaad!! ser ut att bli så att jag "måste" tävla på dubbel i maj ändå!! :P ("vill"  kanske passar bättre än ordet måste!! )
vi strömmade till och med dubbelvarvet idag! Anna och Angelica var också jäääättteduktigaaaaa!! de ställde också sina dubblar idag! :D dessutom ser alex sträckta volter mkt bättre ut nu!! happiness!! :D
well done jämtlandslaget! alla andra är också väldigt duktiga såklart!!!!!!!

Kraam/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0