IMPONERAD!

Jag är så otroligt imponerad av ALLA i Jämtlandslaget, önskar jag hade fortsatt så jag också kunde bli imponerad av mig själv.. Haha. Ni bara fortsätter att bli bättre och bättre för varje dag känns det som, alltid nya övningar som klaras. BRA GJORT!
För övrigt hoppas jag Monci kommit tillbaka och kan träna er till ÄNNU bättre gymnaster (om det nu går :S)  för hon är verkligen en talangfull tränare som har det där lilla extra så man gör som hon säger. Lucky you, guys.
Och jag har det bra här på andra sidan Atlanten, träffar mycket nytt folk och går på lillflickans gymnastikträningar, de har en grym hall! Kanske ska man ta och börja träna här? Eller kanske bli tränare, min värddotter tyckte det i alla fall.
Lycka till där hemma och fortsätt vara lika grym som ni redan är! Jag saknar er. Puss /Kajsa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mera bilder =)

Jenny



www.jamtlandcheer.blogg.se

2011-04-11 @ 14:52:15
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0