Så skönt att se dig här i Ösd Rania!....

....innan du åker tillbaka till Göteborg igen:`-(
men idag körde vi i alla fall en bra träning tycker jag! Både Rania och Kajsa hängde på en liten stund när vi tränade!!

käns tråkigt att du måste åka tillbaka till Göteborg igen Rania, men det går väl inte att hindra antar jag...
kommer att kännas än mer tomt när Kajsa åker till USA dessutom..... alla bara försvinner :-( (fast innerst inne så förstår jag att det är så det kommer att se ut i framtiden....sorgligt men sant....

nu ser jag fram emot Tumbling2:AN som kommer att hållas i Enskedeshallen i Stockholm. Är lite nervös för praktiska provet, men ska bli roligt också!

kram /Maria

strumpförsäljningen går förövrigt ganska trögt....:-/


Kommentarer
Postat av: Aida

Åh jag vill oxå va med, puss på er!

2011-01-24 @ 22:45:14
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Friedrich

Hej på er! Jag håller koll på er, ibland i alla fall. Jag blev mäkta imponerad på de ni gjorde i Lingvallen. Vad kul det måste ha varit! Och trötta var ni efteråt, gissar jag ;-)

Lycka till framöver!



Friedrich

2011-01-25 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0