Tävling i Bålsta i Klass 3!!

Ja, äntligen blev det 15 maj och tävling i bålsta!! (Men gu va mkt det var att ordna med och fixa innan resan,,,,,,,så på det viset är det skönt att det är över nu :S )
Placeringen blev en hedrande sistaplats!! femma av fem lag! men vi säger att det var för att vi körde med fler än sex stycken , medan de övriga lagen endast körde med 6 på varje varv!! och vi kom faktiskt bara en tiondel från 4:an, så jag tycker vi var jätteduktiga ändå!!! vi fick några fall och lite små andra fel här och där ,,, men annars tycker jag det gick skitbra! och putte ställde sin dubbelsalto!! underbart!:D 
jag tycker dessutom vi var duktiga med tanke på att vi fick 3 minuters förträning på hopp , vilket innebar 2 hopp var ungefär,, ,,, ....(dåligt organiserat tycker jag...)

Tävlingen drog ut på tiden, inte hemma förrän 3 på natten,,,, men men, det var det värt tycker jag :D jätteroligt att vi tog oss i väg på en tävling till slut!

tack laget och tack coacher ;) :D
Bilder från tävlingen!


Kram/´Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0