Träningsläger i FALUN!!!

Guuuu vilket lyckat tränignsläger det blev, bra mat, ok sovsal (dock lite mkt ljud av olika slag under natten :P ) och awesome träningshall! och inga skador i hallen, (förutom ett blåöga på coach Maria :p, ).
och alla tyckte jag utvecklades något enormt ju! Det blev dubblar både frammåt och bakåt! och skruavr hit och skruvar dit!! (För ett år sedan sa jag, när jag tränade dubbel frammåt,: " men dubbel bakåt, det kommer jag aldrig att köra, det är inte riktigt "jag", nej, kanske sträckt skruv, men inte dubbel". MEn där hade Jag fel! för i falun körde jag nämligen rondatflickis dubbelsaltooooooO!! thohooooo!!och det var såååååå himla roligt, inte alls läskigt :D   Anglica (som redan kört förrut!) snurrade också två varv bakåt! duktig!!:D och putte övade sina dubbel sträckt bakåt! ;)
´
Alla har kört så himla mkt olika och nya saker så om jag ska räkna upp allt får jag sitta här idag, jag kan bara säga shit´vad alla är duktiga!

Tack så otrooooligt mkt för en grym träningshelg Coach Monci och Coach Maria :D utan er hade jag aldrig haft den motivation jag har nu!
Kram/Maria

på väg till lunchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0