Uppvisning i Östersund!

Happ, då var den andra våruppvisningen avklarad. Kaos som vanligt,men ändå inte lika kaotiskt som det brukar :)
gick bra för alla tror jag!! Jag och angelica ställde nästan våra dubblar, men inte lika fint som i brunflo! Men då går det säkert kanonbra i Bålsta!!??! ;)
Putte köttade på med sina dundervarv och Linda körde också Dubbel och ställde den!! visst?!!! :D
och, Angelicas 1 ½ skruv satt som en smäck!!! helbra verkligen!!!!

Jag är förkyld, vilket inte är lika härligt så här en dag innan tävling.... :((( och jag som trodde att jag skulle klara mig, jag har ju varit så frisk hela våren, varför ska förkylningar komma när man som ALLRA MINST behöver dem .....buäää

aja, jag gör vad jag kan för att friskna till, : ätit vitlöksklyftor, druckit ingefära-te, tagit echinaseadroppar, halstabletter osv. osv, så blir jag inte frisk nu vore det konstigt.....
kan bero på att jag inte sovit det jag behöver, och för att jag knappt hinner med mig själv snart,,,,stress stress stress med skola och tävling var det jaaa..... aja snart är det över! och fy vad jag längtar till efter studenten, för då kan jag koncentrera mig på träningen, utan  skola som tar över ens tid och koncentration!! :::::DDD

Kram/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0